Bemutatkozás

by - 8:32



Nemes egyszerűséggel Nati vagyok, abból a generációból, aki még mobil nélkül ment az utcán, és a játszótéren volt a találkozó a többiekkel a pláza helyett. Régen az volt a fontos, ha elindultál valahova, hogy van-e nálad személyi és pénz, ma az, hogy fel legyen töltve a mobil. Azért én is beletanultam a virtuális világba, és ma már én is az okos telefonon intézem a napi feladatokat. Már nekem is hiányzik a napi rutinból a net. Furcsa, ha nem tudom azonnal megosztani a mondandóm. Egy lánnyal hozott össze a véletlen aki, akár a saját csemetém is lehetne. Úgy döntöttünk, hogy elindítjuk ezt az oldalt. Megvan a saját véleményünk és ezt neked is-kedves olvasó- szeretnénk elmondani. Az életkorunknak megfelelően más szemszögből látjuk és éljük a világot. De ez így jó. Remélem neked is lesz véleményed és majd meg is osztod velünk.

Üdv a varázslatos kis világunkban, egy blogon, ami nem csak egy emberről szól, és nem csak egy célközönségnek, hanem Mindenkinek. Engem Andinak hívnak és én voltam az, aki megálmodta az Our Beauty blogot. Először egyedül akartam belefogni, majd rájöttem, hogy az nagy falat lenne, nem is lehetne sok embert megragadni vele, aztán jött az isteni szikra. Miért is kellene nekem, ezt egyedül csinálni, hogyha annyi jó ember vesz körül engem, és tudom, hogy nekik is megvan az indíttatásuk az íráshoz. Ekkor kerestem fel Szilvit és Natit, hogy csatlakoznának-e egy ilyen kezdeményezéshez. Így született meg az Our Beauty.  

Az oldalról


2016.02.01. volt a nap, amikor az Our Beauty megnyitotta kapuit a G-portál felületén.Egy hónap alatt bekerültünk a Top 10-be a blog kategóriában és nagyon sokan megkedvelték lapunkat. Ezalatt az idő alatt érlelődött bennünk, hogy a G-portál felületén nem találjuk a helyünket a témáinkkal és valami komolyabbra vágytunk.

Így született meg a döntés márciusban, hogy szeretnénk átköltözni egy blog felületre, és a választás a blog.hu oldalára esett. 2016.03.09-én fejeződött be az oldal végleges átköltöztetése. Ettől a naptól kezdve várunk mindenkit szeretettel, akit érdekel a szépségápolás, divat, életmód, kultúra, család és színház témaköre.

2016.06.06:  Szilvi úgy döntött, hogy inkább csak vendég bloggerként lesz jelen az oldalon, így egy kicsit átszerveztük  a dolgokat. Az oldal témáját leszűkítettük a kultúra és szépségápolás témakörei köré, néhány személyes jellegű bejegyzéssel.
2016.07.17: Szilvi úgy döntött, hogy kilép az állandó vendég blogger szerepből, így innentől kezdve Natival ketten folytatjuk az Our Beauty világát. 
2017.02.01: 1 éves lett a blog, és megérett egy költözésre ismét. A blog.hu felületét mindketten nagyon szerettük, de a designban történő megkötések, nem hagyták, hogy teljesen olyan arculatot szabjunk magunknak, amit igazán szeretnénk. Az új cím, ahol jelenleg is vagyunk amiszepsegunk.blogspot.com lett.

Együttműködés


Jelenleg az Avon Hungary, Target Sales Group Mother& Daughter, Farmasi  , Fashion+, Rosegal, Zaful és a Magic Hair munkatársaival állunk kapcsolatban, akik bizonyos időközönként biztosítanak számunkra termékeket tesztelésre.
További együttműködésekre is nyitottak vagyunk. Nézz szét a korábbi tesztek között és láthatod, milyen formában jelennek meg a termékek. Általában saját fotókkal dolgozunk, csak saját és őszinte véleményt közlünk.
Kapcsolatfelvétel: ourbeauty3@gmail.com

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés