6+1 tavaszi frizura

by - 18:28


Néha nekem is körbe kell nézni a Pinteresten, hogy ötleteket gyűjtsek hajak kapcsán. A megszokott kis fonataim, copf és kiengedett haj mellett, úgy gondoltam ideje beizzítani új trükköket a napi frizura tárba.

A tél során kicsit korlátozva éreztem magam, mivel a sapka alatt nehéz strapabíró frizurákat összeállítani, viszont ismét eljött az én időm, amikor lekerül a sapka és jöhetnek a kreatív ötletek.

A fonatok mellett most sem tudtam elmenni, de a kontyok sem maradtak ki. Egy kis játékosság, egy kis művésziesség és már kész is az egyedi haj. 

1) Csavart konty


2) Játékos konty


3) Fonat konttyal 


4) Fonott hajpánt laza konttyal


5) Laza kettős fonat: akár már este befonhatjátok a hajatokat, hogy reggel laza tincsekkel keljetek.


6) Fordított fonat


7) Egyszerű fejtető konty, laza hullámokkal


Nektek melyik tetszik a legjobban? Én szerintem a 4. és a 6. mellett tenném le a voksom. De a többit is szívesen próbáltam ki.




Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés