Elsősorban a jó szív tesz valakit igazán nővé

by - 16:31


Enikővel, egy unikornis segítségével ismerkedtem meg.

Ha belegondolok, furcsa így leírva, de így igaz. Az egyszarvú sokszínűsége a szépségápolásban is jelen van. Ennek kapcsán beszélgetésbe elegyedtünk, és megkértem, hogy válaszoljon, szerinte milyen is a nőiesség ma.

1.Mit szeretsz magadban külsőleg?
A szememet szeretem a legjobban talán, illetve másokban is a tekintet fog meg legelőször. Ha megfigyelitek a szem sosem veszti el a fényét, az időseknek is ott van az a pajkos játék a tekintetükben olykor és ez megnyugtat, hogy sosem veszítjük el a bennünk élő gyermeket.
2.Mit szeretsz magadban belsőleg? 
Jó embernek tartom magam, akinek fontos, hogy másokkal harmóniában éljen. Empatikus vagyok, talán túlzottan is szociális, de mégis imádom ezt a tulajdonságomat, a nehéz helyzetben is helyén van a szívem. Szeretem, hogy vagány vagyok, és kicsit mindig másképp jár az agyam, mint az átlagnak, ez jól tud jönni, ha valami akadály hárul elém. A Gordiuszi csomókat gyakran egy mozdulattal átvágom, ezt talán a diszlexiámnak is köszönhetem.

3.Mi az, ami a nőiességet jelenti számodra? 
Nagymamám jut eszembe azonnal a nőiességről, benne van minden, ami finom és elegáns. A nőiesség megnyilvánul gesztusokban, öltözködésben, jól neveltségben, udvariasságban. De elsősorban a jó szív tesz valakit igazán nővé, az empátia. Mi nők nagyon sokoldalúak vagyunk, ha csak azt nézzük, mennyi szerepnek kell megfelelnünk és mennyi szociális hálót tartunk egyben. A család mozgatórugója a nő és így a társadalmaké is. Szeretném hinni, hogy megmaradhatunk a felgyorsult és sokszor kemény világunkban is belül nőiesnek és finomnak.
4.Mivel motiválod magad a mindennapokban? 
Az olvasóim sokszor motiválnak, esküszöm, telepatikus kapcsolatunk van. Sokszor, ha nincs meg a löket, akkor vár egy kedves levél az üzenetek között és újra szárnyra kelek.
Az a típus vagyok amúgy, aki céltudatos és motivált, furcsán fog hangozni, de szeretem túlterhelni magam, akkor biztosan maximumot nyújtok. Elég maximalista vagyok, ez ellen kell a legtöbbet küzdenem, hiszen örökké csiszolgatni nem lehet egy-egy posztot, haladni kell és dinamikusnak lenni.
Imádom a Tangle Teezer hajkefémet, göndör hajúként megváltás és nem tudom már elképzelni a napjaim a telefonzsinor hajgumik nélkül.
Nagymamámtól megtanultam, az eleganciát értékelni, ami időtállóvá teszi a szépséget. Sosem láttam még őt elhanyagoltnak, és ez örök példaként lebeg a szemem előtt. Fontos az önbecsülésünk szempontjából is, hogy adjunk magunkra.
Emellett a családom összes nő tagja azt vallja, hogy egy nő legyen önellátó, ne függjön attól, hogy van-e időpontja a fodrászánál, kozmetikusánál. Önmagából tudja kihozni a maximumot egyedül is és akár az esküvőjére is magát sminkelje.

5.Milyen bevált és megszokott szépségápolási szereid vannak? 
Évek óta ázsiai 10 lépéses rutin szerint ápolom esténként a bőrömet. A rétegezésnek köszönhetően sokkal szebb az arcom és rengeteg kozmetikumot ismerhettem meg.  Bioderma micellás vize a kedvencem, hiszen egyszerűvé és élvezetessé tette az esti arctisztítást. Rendszeresen hívom gyors segélyként elő a Neogence maszkokat, amik egy-egy esemény előtt feltöltik élettel az arcbőrömet. Új bőrápolási szenvedélyem a hámlasztás, ami sokkal kíméletesebb, mint az arcradírok, ezekből a Paula’s Choise BHA a kedvencem. Esténként sosem hagynám ki a C vitaminos szérumot Tindigótól, a csipkebogyó olajat és a Benton csiganyálkás méhmérges esszenciáját.

6.Van-e olyan trükk, amit a szépségápolás és a nőiesség terén az anyukádtól tanultál?
Anyukám nem igazán sminkelte magát soha, de azt megtanította, hogy a szép bőr alapja, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasszunk, így minden reggelem egy nagy pohár vízzel indítom. Emellett rengetegszer mondta el, hogy sose feküdjek le sminkben aludni, pár éve ezt aranyszabályként követem is.
7. Milyen jó tanácsokat tudnál adni egy kezdő bloggernek?
Először is azt, hogy arról írjanak, ami tényleg a szenvedélyük, mert abból tudják majd kihozni a legtöbbet örömmel. Hatalmas kitartásra van szükség és rendszerességre. Rettentő fontos az egyediség, aminek csak egy titka van, hogy önmaga maradjon az ember, amint másol valakit, elveszti az értékét.

Ha szeretnél még többet megtudni Enikőről, a Kialakító bloggeréről, itt megtalálod! 







Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés