Luxe ajakrúzs különleges kiadásban

by - 19:13

A februári újdonságokkal érkezett az Avon Luxe termékcsaládjának ajakrúzsa különleges kiadásban. Gyönyörű a külső, de a belső még fontosabb... lenne.. sajnos engem az nem nyert meg.



Az első benyomásom az volt, amikor megláttam a rúzst, hogy egyszerűen imádom. Gyönyörű a doboza, a csomagolás, az egész kidolgozása tavasz hatást kelt. Reménytelien csillant fel a szemem, mivel a korábban tesztelésre kapott rúzst, azóta is imádom.


Sajnos nem jött a várt hatás.. épp ellenkezőleg. Hatalmas csalódottság következett. Az első felkenés után 5 percig bírtam, hogy az ajkaimon legyen a rúzs. Az árnyalata nagyon szép, a Rose Silk fantázia nevet viseli.  Az illata viszont borzalmasan szúrós és kellemetlen. Az állaga pedig nem lenne rossz, de valamilyen úton módon elkezdett belefolyni a számba. Nem nyalogattam, nem kentem túl, de az illat mellett, az íze is megjelent, ami szintén kellemetlen.


Hello Csillámok. Tudjátok, hogy nem igazán szeretem a csillámos dolgokat, de úgy voltam vele, adjuk meg az esélyt. Jöhetett a második alkalom, amikor felkentem az ajkaimra a rúzst. Bár ne tettem volna. 

Az íz mellett megjelentek a csillámok is a számban, amik ropogtak, mintha homokot fújt volna a számba a szél. 

A tartósságát, annyira nem tudom értékelni, mivel kúszik mászik, így nem volt sokat az ajkaimon. Egy biztos, hogy a bögrén nyomot hagy.


Lehet csak én jártam ilyen rosszul, mivel másoktól 5ből 3-4 értékelést kapott, de nálam ezen a skálán nem lenne ilyen jó, a sok kellemetlenség miatt.

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Milyen véleménnyel vagytok róla?



Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. Fura ezt olvasni, mert én nem igazán érzek csak minimális édeskés illatot, ropogós csillámokat meg pláne nem. De valóban csúszkál nagyon, emiatt nekem sem kedvebc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos nagyon nem volt jó. Tesóm nem érzi az illatát, csak ha a száján van, a csillámok meg csak nekem ropogtak. De tuti az volt :( ha rágondolok is kiráz a hideg, de lehet csak tényleg én jártam így. :|

      Törlés