NYX Face Awards | Jelentkeztem

by - 11:47

Mikor megláttam a NYX Face Awards felhívását, tudtam, hogy idén jelentkezni akarok. Rengeteg ötletem volt és végül egy különleges, színes, játékos mozaikos smink mellett döntöttem.

NYX Face Awards felhívása

"Keressük a 2017-es év NYX Cosmetics Beauty Vloggerét. Mindenkinek várjuk jelentkezését, aki szenvedélyesen szeret sminkelni. A videókat szakmai zsűri és rajongói szavazás alapján fogjuk értékelni. A zsűri értékelése 80%-ot, a szavazatok pedig 20%-ot jelentenek majd az elbírálásnál. A verseny március 10-én indul és június 29-én ér véget."

A regisztrációs időszak március 10. - április 1. között volt és most jöhet a szavazás április 3-9 között.

Ezek után, hogyha sikerül bekerülni a legjobb 20 közé, akkor jöhetnek a további kihívások, amikor már adott témában kell valamit alkotni. De ennyire ne szaladjunk előre.

Miért pont mozaik?

Rengeteg sminket próbáltam ki, tavasz hercegnője, éj királynője, mindenféle fantázianév, szín, ötlet. Mégsem találtam az igazit. A videó felvétele előtt egy nappal, kb. 21-01-ig szórakoztam, hogy mik lennének jók. A bőröm már lehet sírt a sok lemosás, újrasminkelés után, de végül megszületett a döntés.

Az arc elválasztása után ültem és lestem, hogy mit kéne csinálni, ekkor mondta a barátom, hogy egy korábban már próbált mozaik minta nagyon jó lenne.

A színekkel szeretek játszani, így nem volt kérdés, hogy jó döntés lesz. Kis küzdelem volt látványos erős színeket összehozni, de minden eszközt bevetettünk a hatásos végeredmény eléréséhez.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy nektek, hogy tetszik. Ha tehetitek támogassatok majd a szavazási időszakban napi 1-1 szavazattal és várom a véleményeteket kommentben is.




Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés