Lookbook | Itt a nyár!

by - 10:23

Fülledt meleg, égető napsugarak, előkerülhetnek a könnyed ruhák a szekrényünkből a forróság miatt.
A nyár a lenge ruhák, a napszemüvegek és szandálok időszaka. Minél lengébb, annál jobb. A mostani választásom egy kicsit denim ruha jellegű, de csak a színében, nem az anyagában.


A szett legfőbb kiegészítője ez a cicás napszemüveg. Nagyon izgalmas választás ez a stílus, azonban sajnos nekem kicsit nagy lett, viszont egy egy fotózásra tökéletes kiegészítő lesz. Egy nyaklánc és egy hozzá illő márványos gyűrű tette még fel az i-re a pontot a lookban.






A ruha felső része játékosabb, ami domináns része az egésznek. A széllel nincs jóban, mert, akkor össze vissza libeg, de szélcsendes időszakban teljesen esztétikus és jól viselkedik.


Combközépig érő hosszával kényelmes nyári viseletet biztosít a meleg napokra. Nem átlátszó és könnyen vasalható az anyaga. Szerencsére nem vastag hanem könnyed, nem izzadós viselése közben.


Egy nyári sétára, kerti partira vagy akár egy bulis éjszakára is tökéletes viselet lehet. A ruhát itt megtaláljátok, valamint nézelődhettek még a Zaful oldalán további mesés darabok között.

A Zafullal való együttműködés során nem tapasztaltam negatívumot. Kicsit tartottam tőle, mert sok videót és cikket olvastam, ahol negatív véleménnyel voltak az oldalról. Először kiválasztottam egy ruhát, ami sajnos nem volt készleten. Majd a mostani ruhát S-es méretben választottam, de csak M-eset tudtak küldeni. A napszemüveg kicsit nagy, de ez nem az ő hibájuk. A ruha teljesen kép-hű és az anyaga is teljesen tökéletes. A csomag 2-2,5 hét alatt ért el hozzám mindenféle sérülés és szennyeződés nélkül.

Hogyha online rendeltek, akkor érdemes cikkeket olvasni, videókat nézni, hogy tudjátok mire számítsatok. Régebbi videók alapján, elgondolkodtam, hogy kell-e nekünk ez az együttműködés, de az idei videókban már pozitív véleményekkel találkoztam, így úgy gondoltam, hogy megpróbálhatjuk. Korábban a Shein oldaláról rendeltem tavaly nyáron, ami szintén külföldi oldal, de egyikben sem csalódtam, azóta is időtálló ruhaként tudom őket viselni a nagy melegben. 




Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés