Lookbook | Rockabilly

by - 19:38


Az 50-es évek divatja manapság újra előtérbe kerül.

Ez a stílus a szívem csücske. Imádom. Nem csak a ruhák, de a zene is megdobogtatja a szívem.

Amikor a Rosegal.com felkérését megkaptam és megláttam, hogy a vintage stílus is listán van, nem volt kérdés, hogy milyen ruhára esik a választásom.


Nagyon vártam, hogy megérkezzen. Nem csalódtam. Szerelem volt első látásra. Anyagát tekintve, könnyen kezelhető rugalmas anyag. Ez számomra pozitívum. A virágmintát tekintve a csendben megbújó kék szín - ami nem feltűnő – csak fokozza az összhatást.




A lányok akkor is szívesen hordták a sálakat, kendőket. Én sem hagytam ki, mert úgy gondolom, hogy így teljes ez a szett. Persze a cipő is sokat számít az összhangban.





Ez a ruha nagyon jó választás volt a részemről. Ha neked is tetszett, más ruhákkal együtt megtalálod a Rosegal weboldalán.


Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés