Timeless Gold

by - 10:40


A M&D  bőrápolási márka filozófiáját már korábban bemutattuk nektek, most elhoztuk a Timeless Gold Serum tesztjét.


Kaptunk egy lehetőséget, aminek nagyon örültünk. A két generáció újból egy terméket tesztelt. A bőrápolás szempontjából ez különösen fontos.

Ez a szérum a megjelenésével engem lehengerelt. Az aprócska arany szemcsék odaszegezik a tekintetet. A maga 15 ml-s kiszerelésével viszont meglepő volt. 




De, be kell, hogy valljam az első használat alkalmával, a félelmem elillant. Hiszen a pipetta adagolásával, kiderült számomra, hogy a 15 ml nem is olyan kevés.



A következő, ami megfogott, az az illata volt. Kellemes, nőies illat. Nagyon illik a szérumhoz. Könnyű eldolgozni a bőrön. Felvitel után nem hagy zsíros érzetet. Hamar felszívódik, és puha tapintású marad utána az arcbőr. Az apró ráncok, pár nap után eltűntek, a mélyebb ráncok egy hetes használat után kezdtek feltöltődni.

Összességében nekem ez a szérum nagyon tetszik, és hatásos. Szívesen ajánlom mindenkinek. 



A szérummal kapcsolatban nagyon kellemes tapasztalataim voltak. A homlokráncommal szépen felvette a harcot. Az állaga kellemes és könnyen felszívódik. Az illata nagyon finom és nyugtató hatású. Kellemes kis kényeztető érzés, hogyha bekenem vele az arcom.


Bevetettem egy arcmasszírozót az itthoni kis kezelés előtt, így még hatékonyabbá téve a szérumot. A masszírozást követően körkörös mozdulatokkal dolgoztam bele az arcomba, valamint a homlokrészbe. Minden egyes alkalmazás után felfrissültnek és üdének éreztem a bőröm. Tökéletes kényeztetés a hétköznapokra.


A kapott termékminták közül még kipróbáltam a Protective & Antiderma krémet is a szemkörnyékre, ugyanis a vizsgaidőszak szép táskákat hagy maga után. Kissé nehezebb állagú krém, de mégsem telíti el az bőröm. Könnyen terül és szívódik fel a felvitt területen, frissességet hagyva maga után. Csakis ajánlani tudom.

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés